Long time no see.

Jag har inte skrivit på ett tag nu. Har egentligen inget att skriva nu heller, men nu har jag så tråkigt att jag hamnade här utan att ha något alls att berätta. Lovet har börjat bra, eller ja, nu är vi ju i mitten. Första halvan har varit bra då. Har träffat mina fantastiska vänner, chattat med sjukt mysiga människor och underhållt mig med läxor för musikalen som sätts upp nu i Maj.

Har jag berättat om den, btw? "Framgångskonsulterna" heter den och handlar om tre gäng som kämpar om ett kontrakt på en miljövänlig motorcykel. Det är sjukt svårt att förklara handlingen så det är nog bättre att ni alla betalar en slant för att se den när vi är klara istället;) Den är väldigt rolig kan tilläggas.

Nää, nu ska jag inte plåga er mer med mitt tråkiga inlägg. Godnatt Sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0