I had a dream.

Jag hade precis en sån underlig dröm. Jag drömde att jag var barnvakt åt Antons småsystrar, vi var ute i skogen och åkte pulka mitt i vintern ( bara det är ju jävligt skumt med tanke på att det där med pulka inte är min grej). Ena flickan åkte rakt ut på en isplätt och ner i vattnet. Jag var modig nog att hoppa ner och rädda henne. Yay.
Anyway, vi åkte tillbaks för att få lite mat i magen och sånt. Anton var hemma och jag försökte få honom att hålla mig kvar för att jag hade räddat hans syster. Gick dock inge bra...men ändå.
Lite kul sådär att jag kämpar för honom även i sömnen och dessutom försöker utpressa honom. Låter ju bra^^
Aint gonna happen so dont you worry;) Eller jo, jag kommer ju kämpa och definitivt rädda hans syster om det behövs, men inte använda sånna medel för att få honom att stanna hos mig...

Igår hade vi lite myskväll hos Hampe. Så sällan vi gör sånt numer. I ettan o tvåan umgicks vi typ hela helgerna. Spelade poker, sjöng kareoke, drack massa sprit och bara hade det jävligt gött. Nu får vi börja med det igen tycker jag. Mer mys åt folket!!!

Hej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0