Längtan.

Om några dagar sitter jag på ett flyg till Luleå. Om bara några dagar får jag träffa en helt underbar människa som gör mig gladare än många andra någonsin kan drömma om att göra. Jag längtar så jag nästan dör.

Finns mycket jag längtar till nu, utöver den resan alltså. Sedan har vi ju Peace And Love-festivalen där jag kommer få servera Björn Gustavsson vatten. Wiiih! och en resa till varma Italien i 10 dagar. En flytt väntar ganska snart också, 1/7 förhoppningsvis.
Ja, det finns mycket att se fram emot denna sommar. Men just idag, just nu, njuter jag av att vara nybliven student och av den stekheta solen som gör mig brunare och brunare.

Något jag däremot inte är alltför glad åt är alla tusentals blåmärken som har gjort sig mer och mer synliga över hela min kropp (nej, jag överdriver inte). Ryggen, magen, armarna, benen, fötterna och händerna har blivit prydda av massvis av blåmärken. Hade jag inte haft lite minnen från studentnatten hade jag trott att jag blivit våldtagen eller något liknande, men så var det ju inte, som tur var. Har dessutom en feting bula i huvudet. Ujuj, men det var SÅ värt det.

Tycker att ni ska kika in på min bilddagbok och kolla in mina studentbilder. Kommentera dom också;)
Http://lazydaisy.bilddagboken.se

Så, nu ska jag laga mig lite mat. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0