Ikea och familjemys.

För att kommentera kommentaren i förgående inlägg...Min mor har fått arbete som rektor på Närkes Kil skolan f-6. :) *stolt*

Så, idag har jag spenderat flera timmar i Ikeas gigantiska lokaler. Plockade på mig lite nödvändigheter som sedan slutade i massa nödvändigheter och ett kvitto på strax över 1100. Yay. Så nu är jag, om möjligt, mer pank än jag var igår. Fast, jag har ju i och för sig köpt allt jag kommer behöva för minst ett par år framåt. Vad jag inte riktigt kan förstå är varför jag köpte massa champagneglas, en medicinväska och en fönsterskrapa. Like I am ever gonna use it?! Jaja, gjort är gjort och jag har inte en tanke på att åka tillbaks för att lämna dem åter.
Känner mig väldigt vuxen nu...

Igår var en väldigt mysig familjekväll med middag på slottskällaren och film med min kära syster. Min moder har besök ifrån Karlstad, en snubbe hon dejtar där. Måste säga att jag faktiskt känner ett sting av avundsjuka varje gång de kysser varandra eller bara tittar på varandra. Saknar Jens så väldigt just då... Men nu är det ju bara några dagar kvar tills jag får göra mamma avundsjuk istället. Mohaha, hämnden är ljuv som man brukar säga.

Nu ska jag luta mig tillbaks och bara njuta av denna underbara lördag. Ha det bäst!



"All affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden!"
* skylt på en vägg i Stockholm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0