Flyttpanik.

Jag börjar sakta men säkert få en växande panik inför flytten. Jag ska lämna allt. Alla vänner, min familj, mitt liv. Jag har aldrig ens varit i staden, jag vet knappt var den befinner sig på sverigekartan. Men, jag vill härifrån. Någonting säger mig att jag är klar här och har varit i flera år. Så egentligen borde jag bara släppa all oro och dra mig iväg bortåt utan att fundera så mycket.
Jag är bara så jävla rädd att alla kompisar ska glömma bort mig. Eller att jag inte hinner säga hejdå till dem jag vill. Jag får väl i värsta fall ta mig tid att skriva ett hyllningsinlägg till alla mina älsklingar här, i min välkända blogg^^

Hur som helst. Har nu tre lägenheter att välja emellan. Ett svårt val vill jag lova. Jag kommer ju ändå bo där ett par månader. Antingen en etta i ett tjejkollektiv med kök och dusch på 15 kvadrat. Eller två lika stora enkelrum utan kök men som istället är 20 kvadrat. Ja, det är ett svårt val. Men jag tror jag går på det sista, då kan jag ta med mig mina bebiskissar. Så får jag dessutom mer plats att förvara finaste Jens på också;)

Nej, nu ska jag upp på stan och shoppa loss lite innan jag och Sparv åker till Vingåker för att shoppa lite till.
Hare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0