Lista,

Exakt ålder? 19 år, 5 månader och 13 dagar.
Land? Sverige
Språk? Svenska och engelska
Bor tillsammans med? Bor just nu själv. Får sällskap av katten Kasper i augusti.
Husdjur? Tre katter som bor hos modern i Örebro.
Färg på hus? Tegelrött.
När är du född? 21 februari 1989.
Något jobb? Börjar på Fredag
När ska du sova ikväll? blir väl vid 2 kanske.
Duschat idag? Ska strax göra det.
Kramat någon idag? Nej=(
Pussat någon idag? Nej=(
Vad har du ätit idag? Mannagrynsgröt och äppeljuice.
Dagens klädsel? Karrotröja, mjukisbrallor och underkläder.
Dagens smink? Inget alls.
Dagens sötnos? Jens<3
Dagens roligaste? Jag är alltid förjävla rolig!
Vem kramade du senast? Jens
Hur många har varit otrogna med dig? Med mej? Tror bara det är 3 men man kan ju aldrig veta säkert;)
Har du pojk-/flickvän? Jens ♥
Vem pratade du med i telefon senast? Jens ringde inatt.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Maria: Mica, jag kommer dö. Jag är livrädd.
Kollar helst på: Löjliga såpor av olika slag.
Lyssnar på: Nästan allt.
Äter helst: Kött och färsk potatis.
Dricker helst: Te
Favorit färg: Får nog säga grön och gul.
Favorit stad: Hela dalarna.
Favorit land: England är sjukt mysigt.
Ämne i skolan: Slutat nu men jag gillade svenska och engelska.
Årstid: sommar.

SENASTE:
Personen du tänkte på? Var nog Jens.
Personen du kysste? Jens
Gången du spydde? Studenten tror jag.
Gången du grät? Torsdags.
Pizzan du åt? Oj, jag minns inte.
Gången du var i Göteborg? Oj, flera år sedan. 2006 kanske.
Gången du var i Sthlm? Förra veckan.
Gången du var full? Har inte varit riktigt full sen studenten men ja...i Luleå för två veckor sedan då.
Gången du var hög? Är alltid hög på livet.
Personen som såg dig gråta? Jens.

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? Vitt.
Hund eller katt? Båda.
Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på humör.
Tv-spel eller datorspel? Oj, tv-spel.
Singel eller upptagen? Upptagen.
Ragga eller bli uppraggad? Ragga om man får napp.
Svart hår eller blont? Svart.
Blåa ögon eller bruna? Gillar mina bruna
Choklad eller lakrits? Choklad.
Göteborg eller Stockholm? Gbg
Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt men gör mest saker med vänster.
Coca cola eller fanta? Coca cola
Pizza eller kebab? Kebab.
Randigt eller prickigt? Prickigt.
Älska eller älskas? Förhoppningsvis båda.
Leva eller dö? Leva

ANTAL:
Personer du älskar? Mina närmaste.
Personer du hatar? Hatar nog ingen alls.
Personer som sagt jag älskar dig? Min familj, vänner och gamla pojkvänner.
Personer du hånglat med inom denna 24-timmars-period? En och det räcker bra.
Glassar du ätit på en dag? oj, har väl typ 10 som rekord kanske.
Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen än men kanske jobbar på augustibuller.
Gånger du haft minnesluckor? Typ varenda riktig fylla...
Personer du saknar just nu? Typ alla vänner i Örebro, familjen och Jens. Massa folk.
Gånger ditt hjärta brustit? För många.

VEM:
Vill du kyssa nu? Jens, såklart.
Ska du träffa imorgon? Min syster.
Sjöng du senast för? Mig själv och mina stackars grannar.
Hade du senast en msn konversation med? Alex Badanka, Maria och Mathias.
Spelade du tv-spel med senast? Ingen aning, spelar nästan aldrig.
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Jens!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen alls, det verkar bara onödigt.
Förtjänar att dö? Ingen!
Vill du sova bredvid inatt? Jens, Kom nu!

VAD:
Gör dig glad? Andras leenden.
Gör dig ledsen? Hemlängtan just nu.
Vad vill du helst göra nu? Duscha, ut och röra på mig.
Önskar du att du slapp göra? Slösa bort massa pengar.
Vill du ha nu? Jens, en jävligt kul fest och en massa skoj!

Önskar du dig i födelsedags present? Jag önskar mig nog...pengar och kläder.
Längtar du till? Att Maria och Clara kommer!
Tycker du om dina betyg? Bad, bad, bad!!
Ångrar du i ditt liv? Mycket.
Är det bästa som har hänt dig? Förmodligen att jag började Musik-estet.
Hur mycket är klockan? 12.01



Kommentarer
matilda

hej, vad tycker du om dagens outfit?

2008-07-06 @ 14:34:18
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
felicia

Kul med listor :)

Svara gärna på dagens fråga i min blogg.

Hoppas du får en trevlig söndag.

2008-07-06 @ 14:35:03
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
felicia

sv: okej :)

2008-07-06 @ 21:59:39
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Alex

Jag fick IAF vara med på ett litet hörn.. ^^,

Och det antar jag att man ska va tacksam över.. :P



Jag tror inte att du har minsta aning om hur mkt jag saknar dig tjejen...



Jag lovar att jag hälsar på så fortjag bar har möjlighet att göra det..



<3

2008-07-07 @ 02:53:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0