Jens, min Jens.

Jag kände bara att jag än en gång ville hylla min underbara Jens. Han får mig att skratta, ja, han har till och med fått mig att gråta för att jag tycker så mycket om honom. Jag känner mig trygg, för ovanlighetens skull. Jag går inte runt och tänker på att han kommer dumpa mig inom kort. Jag går inte runt och tänker att jag inte duger, att jag inte är den han egentligen vill ha. Nej, jag tror faktiskt han tycker om mig, jag tror han vill vara med mig, jag tror faktiskt det. Tack älskling, tack för att du får mig att må bra. Tack för att du får mig att känna mig omtyckt och Tack för att du har fått mig galet förälskad i dig. Tack!

Inatt kommer min kära lillasyster hit på besök. Hon ska spendera över 10 timmar på tåg för att få kika in i min lya. Sedan får vi se hur länge hon stannar och vad vi hittar på. Någon som har förslag på gratis saker man kan göra i Umeå under sommaren?

Hej!



Kommentarer
namn?

umeå är ju tråkig stad , har bott där förut, men flyttade istället ner till örebro fet kul =)

2008-07-09 @ 21:26:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0