Huvud fullt av tankar.

Jag har så mycket skit i huvudet just nu. Vet knappt ut eller in idag. Vet inte om jag kommer kunna jobba här i Umeå då jag aldrig kommer ha råd att köpa det där förbenade busskortet på 2000 kronor. Kan alltså hända att jag måste flytta hem fram till september för att kunna överleva sommaren... Sen har jag fått en lägenhet i Luleå som jag gärna skulle ta om det var så att jag visste att jag inte kommer in här i Umeå. Men det vet jag ju inte än på någon vecka. 
God. Min hjärna kokar just nu. Bokstavligt talat.
Feber, som vanligt. Börjar bli trött på att alltid vara sjuk. Bajs på det här!

Fest i helgen iallafall. Finally something to look forward to!

Hej! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0