Hatering av situationer.

Så mycket jag inte förstår med dig och ditt sätt att hantera situationer. Att fråga om jag är intresserad av en ny kille en vecka efter att du dumpat mig är inte okej. Att hela tiden peppa mig med att jag visst kommer hitta någon ny är inte heller ok. Klart jag kommer hitta någon ny, klart jag kommer kunna lita på folk igen, klart jag kommer bli förälskad igen. Det betvivlar jag inte...men jag vill inte höra det från den som krossade mitt hjärta och kastade iväg det som om det vore nått jävla tuggummi.

Förlåt, men jag mår inte bra. Jag kan inte vara trevlig och söt hela tiden. Jag har känslor...och dom är överallt just nu.

Hej.

( Tack Erkki för att du finns.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0