De senaste dagarna...

Min lägenhet ( hör på den ni, MIN lägenhet) börjar likna ett hem mer och mer nu. Har ägnat större delen av eftermiddagen/kvällen till att spika upp tavlor, skruva hyllor och städa upp här och jag måste faktiskt säga att resultatet är ganska mysigt. Ska sätta upp gardiner nu när jag skrivit klart faktiskt. Ojoj, vad jag börjar bli stor.

Min underbara Jens åkte hem idag. Han är verkligen helt otrolig. Kommer hit och tar hand om mig för att sedan inte få så mycket tillbaks. Men det är inte mitt fel, faktiskt;) Hur som helst. Jag är dig evigt tacksam och jag tycker läskigt mycket om dig. Nu känns det väldigt tomt och tyst här borta i Umeå. Kom tillbaks!

De senaste dagarna har mest gått åt till att köpa till saker som jag glömde hemma och att göra sig hemma i största allmänhet. Hade en väldigt jobbig dag i förrgår då jag mest satt och längtade hem men nu känns det ganska okej. Jag vill klara det, jag tänker klara det. Om jag flyttar hem väljer jag inte bara bort min framtid som barnmorska utan även min Jens, och det går ju inte för sig. Nej, jag väljer att stanna. Iallafall nu. En dag i taget. Men jag vill, jag vill så gärna att allt ska lösa sig och idag känns det inte omöjligt.

Ska nu återgå till min städning och fixning innan min enda granne ( för stunden) går till sängs. Bilder på min lya kan ni se inom någon timme på:
Http://lazydaisy.bilddagboken.se
Enjoy and stay updated.

Hej!


Kommentarer
Kamilla

ush jobbigt att flytta och få i ordning :s men skönt då det är klart :) välkommen till Umeå :p

2008-07-05 @ 22:29:15
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se
Cutebutdeadly

Tack så hjärtligt!

2008-07-05 @ 23:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0