Back to Umeå.

Jaha, nu bär det snart av till mitt Umeå igen. Kommer spendera cirkus en vecka i staden för att sedan ta tåg/flyg/buss hem. Har inte redigt bestämt mig. Men bra blir det nog.
Ska hjälpa Erkki med allt därborta då hans fot fortfarande är bruten ( konstigt nog...) så, jag ska agera husmor där. Blir även födelsedagsfirande då någon har bestämt sig för att fylla 20 bast just när jag är där. Spännande, spännande.

Förövrigt är jag glad att vara singel. Det är rätt skönt att slippa bry sig om vad man säger, gör och hur man ser ut. Bara så att ni vet...
Men jag saknar dig. Lite. Ibland. Faktiskt.

Väskan måste packas, kroppen duschas och så ska jag hinna sova också. Ha det bra och glöm inte bort att ringa, folks.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0