Ångestklump i magen.

Det känns så otroligt overkligt. Jag är singel. Jag kan liksom inte få in det i huvudet. Jag hade en helt underbar pojkvän för bara två dagar sedan och nu...nu har jag inget alls. Ingen att ringa till om kvällarna, ingen att berätta hur mycket jag tycker om honom för, ingen att kyssa...kort sagt, ingen Jens. Inatt kändes det som att jag vaknade upp ur en mardröm när du väckte mig...men nejdå, icke sa nicke.
Nu har jag suttit i en buss i över fyra timmar med en klump i halsen och ångest i magen. Inte kan man gråta på en buss heller, nej, så jag höll mig tills...nu.

Jag flyttar hem till Örebro för en månad nu. Efter det blir det Luleå och folkhögskola där, eftersom att jag inte kom in här i Umeå. Känns helt galet konstigt att flytta dit med tanke på allt. Men hoppet lever kvar och ja, man vet ju aldrig. Jag ger iallafall inte upp förns du säger att du inte vill se mig mer ungefär. Kalla mig jobbig, kalla mig dum...men sån är jag.

Nu ska jag fixa upp allt här. Städa efter festen. Sen kommer Erkki och förhoppningsvis Clara för att muntra upp mig lite innan jag åker hem till Närke. Skönt som sjutton ska det bli.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0