Allmänt.

Så, nu har man åter blivit lämnad åt sitt öde här uppe i norr. Syster satte sig för en timme sedan på natttåget hem till gnällbältet och har en resa på 12 timmar framför sig. Roligt värre serrni.
Hur som helst. Jag är som sagt själv för en tid framöver. Känns riktigt hemskt. Vem ska jag nu prata med? vem ska jag äta med? Vem ska jag väcka på morgonen?
Jaja, alla vet ju att detta garanterat kommer sluta med att jag blir schitzo och ja, ni får helt enkelt ta det på erat eget samvete. Det är inte mitt fel.

Igår fick jag en kommentar om att Umeå skulle vara en tråkig stad. Jag kan inte hålla med. Inte alls. Visst, den kanske är liten och det finns väl kanske inte så värst jätte mycket att göra ( men vad vet jag, jag är för sjutton nyinflyttad) men, jag kan helt ärligt säga att det är en av de vackraste städer jag varit i. Och jag har varit i en del.
Själv är jag helt frälst i innestan. Alla husen, atmosfären, alla snygga människor. Och framför allt älven som ligger precis nedanför. Så fruktansvärt vackert. Önskar bara att jag inte var den stressade människan jag är och att jag bara kunde sätta mig ned i parken för att bara...sitta och njuta av Umeå. Någon dag ska jag göra det. Någon dag.

Har suttit och funderat lite...säger man nypt eller nupit? Hjälp mig här!
Och hur blir ananas i plural? ananasar? ananaser?

Hej!



Kommentarer
Anonym

Nöp heter det!

2008-07-10 @ 23:42:01
Anonym

ananaser/ananas i plural =)

2008-07-10 @ 23:43:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0