Vill bara göra nytta.

Jag vill bara göra alla glada. Jag vill inte såra. Jag vill inte snoka. Jag vill bara veta och göra vad jag kan för att göra saker bra. Förlåt om jag är en jobbig människa.

Har varit hemma idag, mår inte så bra. Iallafall, har nästan läst ut harry potter, vill bara inte läsa sista kapitlet. Kommer kännas så tråkigt när man är klar med alla delarna. Vad har man då kvar? Nada. Tur för mig att jag lider av minnesförlust och kan läsa en bok tusen gånger utan att komma ihåg slutet iallafall...Men ändå. Dom är ju så bra.

Nu ska jag lägga mig o sussa lite innan det, kanske, blir Klaras för kvällen. So long!

Life is funny, but not haha-funny.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0