Urtrist helg.

Gud, så här tråkig har nog aldrig en helg i mitt liv varit. Har absolut inte gjort någonting. Ja, förutom att köpa en balklänning och färga mitt hår. Men något roligt och busigt. Jag vill gå ut, jag vill festa, jag vill leka med kompisar. Det här suger. Mina kompisar är asociala och tråkiga just nu. It sucks!

Men imorgon kommer älsklingen hem igen från sin vandring i bergslagen, igen. Ska bli skönt att träffas efter den där 3-månaders dagen som inte gick riktigt som planerat. Jag vill bara ligga o mysa med dig igen.

O imorgon ska jag hämta ut klänningen också, vet inte riktigt vart jag ska placera den i den här minilägenheten. Men det löser sig nog. Oooh, den var så fin. Så perfekt. Behövde inte ens sy in den. Den var liksom gjort för just mig. Underbart<3 Turkos, glittrig och helt fantastisk. Jag kommer äga sönder er andra på balen, sorry to say. Men så kommer det faktiskt vara:P

Nej, nu kommer snart min prinsessa hit och ska sova här. Läääänge sedan man såg henne. Lite pinsamt faktiskt. Vi är syskon och hon bor bara några hus bort och inte fan träffas vi. Tur att pappa ska utomlands och vi får ha hand om henne sålänge. Det gillas skarpt.

Tjing(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0