Trött och ensam.

jag är så trött. jag känner mig så jävla ensam...

Hela dagen har gått åt till att köpa soffa, bära den, flytta möbler, hämta böcker från fredsgatan och sånt jobbigt. Varenda muskel i kroppen protesterar just nu. Fast, som tack för hjälpen har jag fått ett par sjuuukt snygga högklackade skor. HÖGKLACKAT. Mina första och enda. Jag är glad. Äntligen har jag blivit flicka, som mor sa.

Skämde bort mig själv igår också. Var på hindersmässan och shoppade en jättesöt mörkblå klänning och lite presenter till pojkvännen, kanske inte är att skämma bort mig själv men det gjorde mig glad iallafall.

Anton, jag saknar dig och jag vill ha dig här nu. Jag tycker inte om att vara borta från dig i över en vecka. Det är liksom inge kul. Att inte få vakna upp brevid dig, att inte få ta på dig och säga hur kär jag är i dig. Det suger verkligen stenhårt. Kom hem och gosa med mig.

Nu ska jag till Folkets hus och rocka loss till Taste of Tomorrow. Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0