Ledig på torsdag!;D

image103

Idag har jag, precis som alla torsdagar som kommer framöver, varit ledig. Jag fullkomligt älskar mitt nya schema. Så, idag har jag tvättat, städat och, läs noga nu, TRÄNAT. God, måste ha varit minst ett halvår sedan sist. Beroende på vad man räknar som träning då. Men idag har jag faktiskt gjort det ordentligt. Yay I'm good.

För övrigt börjar jag sakna Anton så det nästan gör lite ont i hjärtat. Inte sett skymten av honom sen...sen i Lördags tror jag. Dumma fjällen, dumma vandring och dumma tiden som går så sakta. Men imorrn får jag iallafall kramas lite med honom, någon timme eller så, innan han far iväg till Göteborg för att spela skiten ur massa lag på någon turnering...

Har, åter igen, hamnat i en Vänner-period. Dom är banne mig inte lätta att ta sig ur. Kan kanske bero på att det är den bästa serien som någonsin gjorts. Och det SUGER att dom vägrar göra nya säsonger. Har hört rykten om en film men tror inte så värst mycket på dom ryktena. Man ska sluta när man är på topp och det gjorde dom. Lite dumt att komma tillbaks 5 år senare kanske?! Eller ja, jag skulle inte klaga men jag har svårt att tro att det blir så.

Nu ska jag återgå till bilddagboken och till att sitta och vänta på att Anton svarar på MSN. Yes. So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0