Jullovets slut.

Jaha, då var jullovet nästan slut då. Känns som att man inte har vilat ut det minsta. Jobbat, pluggat och varit social, sånt tar på krafterna må ni tro. Men jag ska inte klaga...jag får pengar, kärlek och förhoppningsvis behålla mina halvusla betyg.

Nyåret blev nog det mest udda nyåret hittills i mitt liv. Både på gott och ont. Firades i nära vänners närhet och alla var glada, det enda som kanske förstörde stämningen lite var att flera utav paren som var där bråkade och att värden blev lite väl full...men vad sjutton, är det nyår så är det.
Jag har gett mig själv lite nyårslöften, faktiskt. Brukar aldrig göra det då jag vet att jag aldrig skulle hålla dom...men nu kör jag på. Jag är nykterist fram till studenten, då ska jag supa järnet för att sen bli nykterist igen. Att supa skallen av mig intresserar mig egentligen inte. Känns bara otroligt läskigt att tappa kontrollen och göra dumma saker. Nej usch, så...varför utsätta sig för det täntke jag och bestämde mig för att skita helt i det istället.
Sen ska jag sluta bita på naglarna också, det går framåt här;)
Jag tror inte jag hade några fler...bara att jag ska berätta för alla hur mycket dom betyder för mig oftare. kan behövas.

Nej, nu ska jag fortsätta nörda här vid min älskade dator, som jag nästan inte sett röken av på typ...2 veckor:P så...so long fuckers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0