I'm not OK.

Mica mår inte så bra just nu.

För det första är jag sjuk. Mår riktigt illa jämt och har migrän varje dag. Underbart livet kan vara. Och patetisk man kan vara som klagar över detta i en blogg.

Sen är det ju det där med Anton också. Klart jag inte vill göra dig ledsen. Men jag känner att jag vill vara ärlig, precis som du är mot mig. Och nu har jag fått förtroende för dig att berätta det där. Det där som ingen annan vet men som jag mått dåligt över i över 2 år. Jag trodde du skulle förstå...att du skulle kanske tycka mer synd om mig än att bli arg. Men oj så fel jag hade. Man lär av sina misstag. 3 månader kanske var för lite för att berätta en sån sak. Hur som helst, wont do it again. Och du, försök förstå i fortsättningen istället för att bli arg för allt...hur många jag har haft sex med kan jag inte rå för idag, men jag mår skit över det också. Så det kanske inte dig det är så synd om?

Nu ska jag tvätta och sen somna om. So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0