Är du han?

Jag undrar. Ibland känns det som att det är du som är han. Han den där som alla pratar om...

Han som visar vad han känner. Han som skickar sms på kvällarna och säger : godnatt älskling, jag saknar dig. Han som ser otroligt bra ut i mina ögon, han som är en gentleman, och tål ett nej utan en sur min. Han som vill visa upp mig för världen när jag har mjukisbyxor och en skön tröja. Han som ringer upp mig om jag vart sur och lagt på luren, han som lever för mina kyssar, han som kan skriva mitt namn på msn och struntar i om han förlorar 15 tjejer som vill ha honom.

Han som vänder sig om mot sina vänner och säger: det är hon, tjejen i mitt liv.


Men jag kan ha fel, det har jag ju haft så många gånger tidigare. Men Anton Lööv, jag hoppas och tror på oss. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0