3 månader av lycka.

3 månader, älskling. Grattis till oss! Tiden går fort. Lite för fort kanske...min förbannelsedag kommer ju snart. Är lite rädd för den men det ska nog gå bra. Om du inte hade tänkt dumpa mig på vår 4 månaders dag så kan jag vara lugn:P

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...du vet ju redan att jag är så kär i dig att jag nästan spricker och att jag älskar dig av hela mitt hjärta. Mer än så behöver jag nog inte säga...

Nu har skolan dragit igång och med skolstarten kommer såklart en massa prov och läxor av olika slag. Underbart. Får pusha sig själv nu i slutet, om mindre än 5 månader är vi liksom klara. Nu kan man se slutet och det gör allting mycket lättare. Så länge jag får godkänt på mitt projektarbete får jag ta studenten...så all energi där nu.
Studentmössan ska beställas nästa vecka, balklänning likaså och sedan är det bara att vänta ut tiden liksom.

Nej, nu är det religion som gäller. So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0