Svar på tal.

brukar du?
titta på dig själv i spegeln:
Det har väl hänt

gnälla: Jämt o ännu mer.
sova: 9 timmar typ.
ha ångest: Ja, flera gånger i veckan.
skada dig själv med flit: Nej.
ta mediciner du inte borde ta: Nej.
vilja dö: Nej.
drömma mardrömmar: Jo det händer.
drömma sexdrömmar: Inte så ofta.
klä dig i svart: Ja, ibland.
gå i kyrkan: Nej.
gå i skolan: Ja.
röka: Nej, bara på fest.
ljuga: Jag försöker att inte göra det. Ibland måste man?
hata folk: Nej.
lita på folk: Ja, för mycket.


vem?
saknar du: Clara Modig o massa andra.
vill du döda: Turken från i fredags. Nej, jag är INTE rasist.
rörde dig sist: Höll mamma i handen när jag höll på att ramla på stan.
vill du slå: Ingen.
vill du kittla: Anton
kramade du sist: Anton.
vill du prata med: Massa folk.
skrek du senast på: Maria.
sårade dig sist: Anton.
gjorde dig riktigt glad: Mamma
fick du sms från senast: Anton
ringde dig senast: Alice.
är vackrast på jorden: Jennifer Aniston.


har du?

för många vänner: Lagom.
tvångstankar: Ibland
någon annan psykisk sjukdom: Vem vet?!
någon skada: nej.
färgat håret: Ja.
brutit några ben: Nja.
några piercings: Ja
egen dator: Nej.
bra självförtroende: Ibland
kysst någon: Såklart.
köpt kondomer: Ja.
tagit nakenbilder: Ja
sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
bjudit ut någon: Ja
varit kär: Ja
dumpat någon: Ja
blivit dumpad: Ja
velat vara otrogen: Nej
varit otrogen: Ja
stulit någonting: Ja
lämnat landet: Ja
rymt hemifrån: ja
tuttat eld på något: Ja
gjort något olagligt: Ja

hur?

svarar du i telefonen: "Hej det är Mica"
fördriver du tiden: Dator/Tv/Anton
mycket pengar har du: För lite.
tjänar du pengar: Jobbar o går i skolan.
ofta bäddar du sängen: Ibland
ofta diskar du: två gånger i veckan

ofta städar du: När jag orkar.
många stör du dig på: Massa folk.
ofta träffar du din familj: Varje dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0