R.I.P.

Satt precis och läste om den 15 åriga flickan som igår hittades mördad i Mora. Hittade henne efter en stund på bilddagboken. Hon var en helt vanlig tjej som, precis som många andra, chattar på internet, är aktiv i forum och som träffade mycket folk därifrån i verkliga livet. Och en kväll verkar det ha gått snett. Hon hittades naken och mördad på en byggplats.
Tänk så lätt det kan gå. Ena dagen lever man och andra ligger man mördad.

Gud vad det här rörde mig. Jag sitter som i chock. Som om jag hade känt flickan. Antar att det är för att det kunde vara jag. Det kunde vara min syster. Det hade kunnat vara vem fan som helst...

R.i.p Rosie.


Ur hennes gästbok:
DU VAR DEN UNDERBARASTE FLICKVÄN MAN KUNDE HA, 10 MÅNADER OCH FÖRLOVADE I 4 MÅNADER. DU VAR SÅ UNDERBAR MIN LILLA ÄLSKLING, KOMMER ALDRIG TA AV MIG FÖRLOVNINGSRINGEN, DET ÄR SÅ JÄVLA HEMSKT ATT SÅDANT SKA HÄNDA JUST MIN LILLA FÖRSVARSLÖSA ROSE-MARIE. VI GJORDE ALLT TILLSAMMANS, JAG VAR MER HOS DIG ÄN HEMMA. SPENDERADE HELA DENNA PERIOD ATT BARA TÄNKA PÅ DIG OCH ÄLSKA DIG. KOMMER ALDRIG HITTA NÅGON SOM DIG ÄLSKLING:( FYFAN!!!!!! SAKNAR HUR VI FLUMMADE OCH LARVADE OSS, SÅ MYCKET TOKIGHETER VI HITTADE PÅ. NU ÄR DU BORTA, KAN FORTFARANDE INTE FÖRSTÅ ATT DU ÄR BORTA VI GÅR BARA OCH VÄNTAR PÅ ATT DU SKA RINGA PÅ DÖRREN OCH FRÅGA "ÄR MARKUS HEMMA". MEN DET ÄR JU BARA INSE FAKTA, DU ÄR BORTA, JAG KOMMER ALLTID PÅMINNAS OM DIG. HELA MITT RUM BESTÅR AV SAKER JAG HAR FÅTT AV DIG, KOMMER INTE GÖRA MIG AV MED NÅGOT!! SKA SPARA ALLA MINNEN FRÅN DIG. HOPPAS VI SES PÅ ANDRA SIDAN. DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA SÖTNOS. / DIN OCH BARA DIN MARKUS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0