Ett jävligt tråkigt liv?

Okej, Julia klagar på att jag aldrig uppdaterar min blogg. Kul att någon bryr sig:P

Idag fick jag hur som helst höra en rolig sak. Jag citerar, " Du har ett jävligt tråkigt liv". Det kanske inte låter roligt, men om man spånar lite i det så är det rätt komiskt.

Min kära vän som gav mig denna kommentar brukar på sina lediga timmar knulla med sin flickvän i Hovsta eller sitta vid datorn. Jag brukar på min fritid knulla min pojkvän i Asker eller sitta vid datorn. Är mitt liv tråkigare för att jag måste sitta en timme extra på bussen när jag vill göra träffa min pojkvän istället för 20 min som han? Eller är det tråkigare för att jag bara är jag?
Han jobbar med sitt företag där han arbetar med ljud och ljus. Jag arbetar med att rädda liv (snart iallafall).

Så, nu vill jag bara fråga er alla. Har jag ett jävligt tråkigt liv eller är det så att jag har ett helt vanligt liv precis som min vän jag pratat om här uppe?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0