19 bast idag;D

Grattis till mig. Nu är jag nästan vuxen. Eller ja, enligt sverige har jag ju varit vuxen i ett år...men enligt mig själv har jag ett år kvar till vuxenhet.
Hur som helst, vaknade utav vacker födelsedagssång vid sängen ifrån mor och syster. Fick den boken jag önskade mig ( Känn pulsen slå- Berny Pålsson) samt presentkort för balsminkning och kläder. Yay;D

Nu får jag vänta ett bra tag på att bli uppvaktad igen. Minst 8 timmar iallafall:P Ska ha middag/filmkväll med mina närmaste. Vilket ska bli redigt roligt. Synd bara att jag inte kunde bjuda alla, så rik är jag inte. Men blir iallafall ett litet gäng och lite god mat plus en massa bra filmer. Så det så;)

Först ska jag bara skriva klart skolarbeten och nörda lite:) Ha det kalas!

Tjing(L)


Kommentarer
Alex

grattis till min favoritmica ^^,

Önskar man kunde svängt förbi örebro men de e lättare sagt än gjort :/

du vet att jag önskar dig den bästa dag du kan tänka dig få..

Massa pussar och kramar

2008-02-21 @ 08:49:03
Jessica Schön

Grattis! I efterskott! :P

2008-02-22 @ 00:28:31
URL: http://salongjessica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0