Hjärnröntgen och kortslutning.

Gårdagen ägnades åt hjärnröntgen på Umeås sjukhus. Nej, jag har ingen hjärntumör. Har heller inte krossat skallen. Nej, jag är med i en undersökning om korttids-/långtidsminnet. Vad resultatet blev återstår att se. Hur som helst, läskigt som sjutton att ligga i en 60 cms rulle i en och en halvtimme. Efter bara några minuter började paniken smyga sig på och jag var helt hundra på att jag inte kunde andas... Då är det tur att man är sjukvårdare och kan intala sig själv att iallafall försöka. Gick bra till slut.
Ja, och på kvällen satt jag med min Madde och diskuterade killar. Ja, det var faktiskt lika roligt som det låter. Vi har så mycket att säga att vi alltid pratar i mun på varandra. Kul att ha hittat en människa med exakt samma åsikter och tankar som en själv, nästan iallafall.

Idag har jag spenderat hela dagen med att springa runt campus och stan med affischer och flyers åt Corona. Så nu hoppas jag banne mig att vi får fullt hus till helgen.

Nu ska jag fortsätta mitt sökande efter bra artiklar om sex. Funderar på om jag ska ägna mitt examinationsarbete åt det som Filip och Fredrik tog upp igår..."sex som motion och diet"...kan bli kul.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0