God Jul!

Jisses vad tiden springer iväg! Nu är det iallafall julafton och den ska man ju tydligen fira. God jul får jag säga till alla därute som väljer att läsa min blogg! Hoppas ni får en riktigt bra dag, för det tänker jag ha.

Pokerkvällen med mina grabbs var riktigt, riktigt mysig. Flera timmar i bastun, duschen och med uno/pokerspel. Ja, det var faktiskt så roligt.

Har funderat lite över vad jag gör om jag inte kommer in ( chansen är ju ändå väldigt liten, så jag måste ha reservplaner). Kom fram till att jag nog flyttar tillbaks isåfall, inte för alltid men för ett tag. Att få ett heltidsjobb i Umeå känns ganska omöjligt utan någon mer utbildning än sjukvårdare, städerska och sångerska. Så, jag tror jag härmar alla vänner i Örebro med att söka lagertjänst för några månader, så jag kan komma tillbaks till Umeå senare. Men som sagt, det är bara en reservplan som jag helst inte håller mig till...Hur ska jag klara mig utan min Erik liksom? Det funkar inte.

Nu ska jag städa upp i mitt "hörn" som jag blivit inflyttad i här hemma hos mor. Mysigt värre med bäddsoffa och fönster utan rullgardin.

Hej!
( Förövrigt kom snön som ett brev på posten alldeles nyss. Yay, en vit jul!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0