Då var julen över

Nu är julen officiellt över för min del. Jag har tagit flyget hem till kalla, kalla norrland för att se fram emot ett nyår med Erik och hans vänner. ( Ja, mina skulle också vara med men alla drog sig ur...). Blir dock inte långt innan jag kommer hem igen, förmodligen. 30 platser före mig i utbildningskön och det känns ganska omöjligt, tyvärr. Så, jag har paxat min moders källare för sovplats och ett arbete på hennes skola varje måndag. En bra start. Sedan kanske man kan hitta något arbete på fik eller nattklubb.

Känns dock väldigt, väldigt vemodigt att lämna Erik häruppe själv. Vi har liksom vant oss vid varandra och det känns alltid tomt när han inte är i närheten. ( jag har alltså haft en galet ensam vecka i Örebro). Men förhoppningsvis ger vi oss in i distansleken, där man varit tidigare och klarat det ett par månader. Men jag lägger min framtid i ödets händer just nu och hoppas på det bästa.

Nu väntar alltså nyår som sagt. Samt en flytt från Umedalen till ålidhem med de sista sakerna, som i och försig ska fraktas till Örebro igen inom 2 veckor, men iallafall. Ja, annars har jag mer fritid än jag egentligen orkar. Så otroligt segt att bara sitta och vänta på ett besked från skolan...
Nu ska jag till Mr. Näslund och slå på elementen.

( lägenheten står kvar för alla som undrar. Inget bränt, inget förstört. Tack gode gud!)

Hej!

Victim of a foolish heart.


Kommentarer
Anonym

så himla synd.....

2008-12-28 @ 19:23:07
Anonym

så himla synd.....

2008-12-28 @ 19:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0