Bye Bye birdie!

Var på möte med jobbet igår och insåg hur otroligt härliga arbetskamrater jag har. De är verkligen helt underbara, de flesta iallafall. Sen finns det ju rötägg överallt, men de är ju inte ens värt att nämna.
Hur som helst, jag saknar Fredrik. Han borde bli frisk och stå med mig nere i garderoben och dryga sig med folk. Hoppas han skiter i sin sjukskrivning och hoppar tillbaks till jobbet imorgon kväll.

Annars? Ja, jag har ju lov så jag ligger mest framför tvspelet här hemma, spelar allt ifrån Open Season till Singstar ( helt själv. Ja, jag är patetisk.). Har ägnat den här dagen åt att baka lite paj och degen till kakor som Erik beställde men som jag inte riktigt förstår mig på hur man gör, så han får fortsätta baka dem när han kommer hem igen.

Tyvärr lämnar bror oss idag, två veckor för tidigt. Men har man en sjuk flickvän nere i Örebro så får man faktiskt bege sig neråt utan att ens syster börjar gnälla. Så, nu har han rest hem igen men vi ses igen 22/12 när min pokerfest äger rum i nya lyans källare. Kommer bli skitmysigt! Bastubad, poker och lite alkohol plus alla ens bästa vänner...det KAN inte gå fel.

Just ja, jag blir med katt efter julen hemma. 3 stycken för att vara exakt. Tar med mina två hårbollar hemifrån och får en till lurvtuss av en kompis kompis här i Umeå som inte vill ha honom kvar. Kommer bli hårigt men mysigt. Lite roligare att komma hem när man har ett gäng busungar som väntar på en. Minsann.

Nej, nu ska jag gå hem till min egna lägenhet och fixa lite. Lämna Eriks ensam en liten stund. ( Jisses att jag redan har bott här i 4 månader. Galet)

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0