Hösten har börjat...

Kände att det kanske är bäst att uppdatera lite här. Var ju ett tag sedan sist. Vad har hänt?
Jag har mest jobbat och flyttat. Mycket mer har jag faktiskt inte hunnit med.

Gårdagen på Corona var sjukt stressig med 1400 gäster i garderoben. Men det var verkligen så mycket roligare än föregående kvällar. Att bara sitta och glo är verkligen inte min grej när det kommer till arbete. Då vill man ju vara sysselsatt hela tiden. Så, nu ser jag fram emot fredag då det vankas arbete igen.
Flyttade även igår. Från Fysikgränd 23B till Västra Tingsvägen 9. Nu känns det som att jag bor mitt ute i ingenstans. Speciellt med tanke på att jag varken har tv eller internet. VIll ni kontakta mig de närmsta veckorna så är det alltså mest effektivt att bara ringa till mobilen.

Imorgon drar skolan igång
. Jag börjar universitet. Känns så galet stort. Så vuxet. Vet inte riktigt hur det kommer gå, men jag tänker inte ge upp i första taget iallafall. Först på kurslistan ligger Kriminologi och Latin. Jag tror jag kommer få en toppen höst!

Att jag dessutom får möjligheten att umgås med min supergoa pojkvän är ju inte heller helt fel. Han gör mig så glad. Han gör mig så varm. Tack Erik för att du finns. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0