Droskan.

Igår firade vi som sagt Erkkis 20 års dag med grillfest på gården, party hos Kari och utgång på Droskan inne i stan. Måste säga att jag hade en underbar kväll, även om inte allt gick som planerat och även om vissa folk kanske inte är alltför trevliga mot oss nykomlingar.

Droskan, Clara, var att föredra framför Taket iallafall. Dit ska jag ta dig. Mer folk, mysigare atmosfär och framför allt, bättre musik.

[ Jag brukar inte ta åt mig. Men det fanns en anledning till varför jag flyttade till Umeå och jag vill inte ha det likadant här som i Örebro. Så, sluta kalla mig hora. Sluta vara elak mot människor ni inte känner. Det är bara otroligt onödig, för att inte tala om omoget.]

Nu ska jag fixa tågbiljett hem till Närke, dit jag anländer på måndagkväll. Sedan ska jag sova baksmällan av mig och vakna upp som en ny människa. Hej!


Kommentarer
Clara

Dit drar vi nästa gång då! :)

2008-08-03 @ 21:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0