Det löser sig...

...sa han som sket i badkaret. Nej, skämt och sido. Mica har nog fixat lägenhet igen. Denna ligger dock mitt ute i ingenstans, men jag anser iallafall att det är ett kap. 49 kvadrat för 2800 är inte fy skam kan jag berätta. Ny renoverat kök, stor balkong och badkar. Så håll tummarna för att tösen inte ändrar sig!
Något annat ni kan hålla tummarna för är ett arbete jag har sökt och verkligen verkligen hoppas på att få. Får förhoppningsvis reda på det idag, men det är många som har sökt så jag ska väl kanske inte hoppas alltför mycket.
Ja, vad mer? jo, har sökt massa nya kurser på Umeå universitet med garanterat intag så dem borde man ju komma in på om man inte har maximal otur ( vilket jag ibland tror att jag har...)

Satt i telefon med Söt i flera timmar igår (3 och en halv för att vara exakt.). Vi hade kul. Börjar nästan tro att vi har typ samma hjärna fast i olika kroppar...till och med samma ögon. Inga spel, ingen död och en hel massa Clemens!

Nej, nu ska jag ringa lite samtal och ta tag i mitt liv för en gångs skull. Hej!

( Flygbiljett för mig+ 2 katter är nu bokad. Umeå, se upp! den 18/8 vid 15.55 återkommer jag)



Kommentarer
e

kom nu då snyggo =)

2008-08-08 @ 15:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0