Äntligen på plats.

Nu är jag hemma i mitt älskade Umeå. De senaste dagarna har varit fullspäckade med aktiviteter och annat strunt.
Måndag- Hemkomst till Umeå,upphämtning av Maac samt mat och filmkväll hos Erik.
Tisdag- Arbetsintervju, Soc, Hyreskontraktskrivning, Sötnos bjöd på Viktor's. Massa mys. Massa mat.
Onsdag- Strömpilen för att leta termos, sprit, tavla och micro. Plugga till HP och fixa studiematerial till hösten. Film hos Joel på kvällen.
Idag- Tvätta, städa, packa saker, plugga etik och biljard med roligt folk.
Även om det har varit lite stressig och mycket att göra så trivs jag som fisken i vattnet. Jag bara ÄLSKAR Umeå och allt folk här. Hur Madde och David kunde förflytta sig från denna stad är för mig en gåta utan svar. Minsann.

Kasper har jag med mig och han verkar, precis som jag, trivas. Dock känns det väldigt elakt att låta honom sitta själv i min minimaliska lägenhet dagarna till ända. Så, det blir nog hemresa till örebro för honom, tyvärr. Vill inte sitta och ha dåligt samvete när jag har massa plugg och ett arbete att sköta i höst. Kommer bli svårt att bestämma sig. Så tråkigt att vara djurlös. Som att bli av med ett litet barn ungefär. Usch. ja, vi får se.

Känner att jag skriver om så otroligt intressanta saker i min blogg idag. Som vanligt helt enkelt. Hoppas ni orkar läsa iallafall;)

Nu kallar tvättstugan och magen vill ha lite krubb. So long!


Kommentarer
Erkki

"Hur Madde och David kunde förflytta sig från denna stad är för mig en gåta utan svar. Minsann."



När man har bott här mer eller mindre hela sitt liv så förstår jag dom till 100, inte konstigt.. jag kommer också försvinna här ifrån :)

2008-08-22 @ 01:24:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0