Svenska nationella.

image108

Hade svenska nationella, del B. Kändes riktigt skönt att bli klar efter två timmar istället för efter fem som den egentliga tiden ligger på. Men är man fantasifull åtta på morgonen så varför vänta i fem timmar med att få ner allting när man kan göra det på två? Jaja, hur som helst. Skrev ett radiomanus om hur jorden blev till. Mycket poetiskt, mycket estetiskt. Precis som jag^^ Hoppas det gick bra iallafall. Orkade aldrig läsa igenom det igen.

Hur underbart är det inte med det här vädret? för att byta ämne bara. Solen värmer äntligen och man kan sitta ute i flera timmar och bara njuta. Jag ÄLSKAR sommaren. Nu har jag sagt det.  På lördag blir det förhoppningsvis grillpartaj i stadsparken om allt går som planerat.  Är inte det höjdpunkten på sommaren så säg. Äta gott, dricka gott och umgås med dom man tycker bäst om. Toppen på snoppen!

Nu ska jag ut i solen och läsa lite, för det förtjänar jag minsann efter det där provet. Tjo flöjt.

7 dagar kvar till Luleå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0