Studentmössan är kommen.

image105

Har äntligen hämtat min älskade studentmössa. Först nu gick det upp för mig att jag faktiskt är klar med skiten inom bara en och en halv månad (!!!). Det är ju ingenting. Sen är jag klar för vuxenlivet. Villa, vigsel, volvo, vovve nästa dårå;)

Idag har jag varit ute i sommarstugan och länsat ut allt jag kan tänkas behöva i höst. Gör oss av med stugan om bara några veckor så det var ju lika bra att få det gjort nu. Hittade massor med nödvändiga saker som jag ska ta med mig uppåt. Känns riktig bra.

Igår tog jag tag i mina problem. Nu tar jag ingen mer skit. Inte från någon. Bara så ni vet.

Hej.


Heaven doesn't seem far away anymore, no no
Heaven doesn't seem far away

A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0