Sommaren kommer.

Igår var jag på arbetsintervju för MAX igår. Gick riktigt bra så nu hoppas jag på att jag har ett extra jobb/sommarjobb där iallafall. Vore nådigt gott att ha något att göra hela sommarn istället för dom knappa 4 veckorna som Östernärke kan ge oss.

Måste bara skryta lite om vårat underbara väder som vi hade igår. Termometern i köket mätte 22,8 för ett bra tag. Det var lycka, må jag säga. Sommarn är på intåg, studenten närmar sig och jag kan inte annat än att må fruktansvärt bra. Till och med resan uppåt är nära nu. Två veckor kvar. Tiden rusar iväg men jag gillar't.

Helt fel är det ju inte att vara ledig varje torsdag heller. Skönt att ha en dag man ägnar helt åt plugg så är man klar för en vecka framåt sedan. Gud vad jag är en bra planerare:P

Men nu ska jag äta lite frukost i vårsolen och bara fortsätta njuta av ledighet, solsken och en varm känsla i magen.
Hej.


You've been a bad bad boy
I'm gonna take my time, so enjoy
There's no need to feel no shame
Relax and sip upon my champagne
'Cause I wanna give you a little taste
Of the sugar below my waist, you nasty boy

I'll give you some oh-la-la
Voulez vous coucher avec moi?
I got you breaking into a sweat
Got you hot, bothered, and wet
You nasty boy

Nasty naughty boy

Oh baby for all it's worth
I swear I'll be the first to blow your mind
Now if you're ready, come and get me
I'll give you that hot, sweet, sexy loving (loving)

Hush now, don't say a word
I'm gonna give you what you deserve
Now you better give me a little taste
Put your icing on my cake
You nasty boy

Oh no, oh there I go again
I need a spanking, 'cause I've been bad
So let my body do the talkin'
I'll slip you that hot, sweet, sexy loving




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0