Nationella Engelska B.

Tar dom aldrig slut?
Idag är det iallafall dags för skrivdelen av Engelska B. Håller tummarna stenhårt för ett MVG. Får jag det så kommer jag ju få MVG i hela kursen...vilket skulle sitta sjukligt bra. Då har jag chans att komma in på sjuksköterska direkt. Oooh, jag vill. Så, ni får gärna hålla tummarna åt mig när jag skriver. Kan bli svårigheter att skriva en sjuktbra uppsats samtidigt som man håller sina tummar...

Köpte förresten min studentklänning i lördags. Letade runt hela marieberg efter en vit, gullig klänning. Slutade med en rosa prinsessklänning för alla andra var slut. Ni lär ju se mig i det vita havet av alla andras studentklänningar iallafall. Men jag kommer vara väldigt flickig för en gångs skull. Kul!

Duschen kallar och provet gnager sönder hjärnan på mig. Så nu får jag nog bege mig.

Hej.

(2 dagar.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0