Msn-konversation.

d(O_o)b says:
Du har nog ett av de vackraste leenden jag sett, och detta är sant...
Micaela - [37] Luleå imorrn says:
hahah tack
Micaela - [37] Luleå imorrn says:
ditt är inte dumt det heller
d(O_o)b says:
Ser ju ut som en outbildad säl
Micaela - [37] Luleå imorrn says:
hahah jag ÄLSKAR sälar
d(O_o)b says:
Haha! Även outbildadde?
d(O_o)b says:
Bra att jag kan stava
Micaela - [37] Luleå imorrn says:
hahah ja speciellt dom
d(O_o)b says:
Ok, dä älskar du alltså mig... Då vet man
d(O_o)b says:
Kommer bli lite spänt imorrn då med andra ord
Micaela - [37] Luleå imorrn says:
haha för att jag älskar sälar och tycker att du har ett fint leende? eller för att du tror att jag älskar dig?
d(O_o)b says:
För att du ÄLSKAR mig! ;P
d(O_o)b says:
Dina ord
Micaela - [37] Luleå imorrn says:
hahaha jaja, vi kan säga så
d(O_o)b says:
Läckert... Längesen ngn ÄLSKADE mig
d(O_o)b says:
Jag kan hålla på hela dagen

( Tur Jens att du kan skylla på att du är norrlänning. Jag förstår ingenting:P)


Kommentarer
Anonym

jadu, det kallas att ragga

2008-05-01 @ 17:22:21
Cutebutdeadly

Mjo, med tanke på att vi är förälskade i varandra så är det nog klassat som raggning...

2008-05-05 @ 07:24:55
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0