Luleå.

image110

Tiden bara springar fram nu. Imorgon bär det av. Ska bli ruskigt spännande!
Först till arlanda där Alex kommer och håller mig sällskap. Bara det gör ju resan kanonvärd. Vi ska väl sitta och bara mysa där innan mitt flyg lyfter och för mig vidare till Luleå. Där väntar, förhoppningsvis, Jens...annars blir det att ta bussen in till själva staden. Herregud, hur ska det gå? Jaja, blir iallafall en toppenresa, det är jag säker på.

Blir svårt att hinna med allt jag ska hinna med imorgon så jag tog faktiskt ledigt idag, busigt huh?! Blir att kubba runt på stan och shoppa massa saker som jag glömt bort och så ska jag hinna städa, packa och skriva en uppsats också. Men det hinns nog med.

Busa inte runt för mycket när jag är borta. Och OM ni gör det så får ni ringa och berätta vad som hänt, med alla smaskiga detaljer;)

Ha det kalas!
Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0