Kvällsflyg och väntan på tåg.

Flygbiljetter till Luleå är nu bokade. Åker 30/4 och kommer hem 4/5. Ska bli så himlans kul!
Surt bara att jag inte såg vilka tider det där dumma flygplanet skulle iväg. Får sitta på Arlanda i fyra timmar innan jag kan få åka tåg hem på söndagen...och hur jag ska komma från Luleå till Jens mitt i natten, ja..det är ju minst sagt ett problem:P men det löser sig nog tillslut skulle jag chansa på. Ser iallafall fram emot det:)
Så hoppas jag att man trivs där uppe i kylan också, annars kan det ju bli lite jobbigt med tanke på att ansökningarna till universitetet i Umeå redan är skickade:P

Ja, vad händer annars? Mest musikalrep känns det som...och annat skoljobb. Har inte haft tid för mina älskade vänner på flera veckor. Dumma skola. Men snart blir det nog bättre, när nationella proven är över och det bara är studentenväntan kvar. Då jävlar ska ni få se på grejer!

Top Modell nu. Hej!

Kungen heter Carl Gustav den tredje i fjärde. Hans familj heter Victoria, Madelena och Adam och Eva. / Miranda 7 år


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0