Klaras, igen.

Klaras igår, igen. Känns som att det börjar bli tradition att dra dit om fredagarna. Ganska värdelöst men ganska mysigt iallafall. Man vet att det alltid är några roliga busar där och det räcker för mig. Känns lite som att jag måste gå ut varje helg nu för att tröttna på Örebros partyliv innan jag drar mig uppåt i långa landet falukorv. Gör jag det så kommer jag liksom inte sakna det lika mycket, visst låter det logisk? njea, kanske inte. Men sen när började jag tänka logiskt, egentligen?

Hur som helst. Gick till krogen med grabbarna igår, helt pank. Slutade med att man var inne i dimman efter en timme iallafall. Så, av det lärde jag mig att aldrig mer ta med mig bankomatkortet ut, ever. Tänk så mycket pengar jag kommer spara på att leva på andras plånböcker?! Gud vad jag är smart ibland.

Ska strax dra mig upp på stan och lämna tillbaks mina balskor som jag köpte igår. Totalt värdelöst att köpa ett par knallröda balskor till en turkos klänning. Vad tänkte jag på? Så nu får jag springa runt på Marieberg i flera timmar för att hitta några som matchar min klänning istället. Yay vad jag är bra ibland. Jag som älskar att shoppa skor. *NOT*
Jaja, har riktigt bråttom nu. Tänkte bara uppdatera er lite. Som om ni skulle bry er. Jag vill iallafall tro det;)

Hej.

4 dagar kvar till luleå.

( förövrigt är det grillpartaj vid Alnängsbadet ikväll för er som vill)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0