Grillning på Holmen.

image109

Grillning med Gustav och Rasmus på stora holmen igår. Vart var allt folk? Vi hade iallafall mysigt. Grillade korvar, kastade kastanjer och myste vid elden. Jo nu är minsann sommaren på ingång. Välkommen!

Idag blir det till att plugga ( kan vara på tiden, uppsatsen ska ju in nu i veckan) och städa ur stugan. Känns faktiskt riktigt tungt idag. Vill inte lämna Rosenlund. Men jag menar, vad ska man göra där när dom stängt av brottet och alla människor är så stora att dom istället för att leka med mig tar bilen in till stan. Rätt värdelöst men riktigt tråkigt. Kommer sakna allt så himlans mycket.

Har visst glömt bort att berätta för er att Kicki ( ja, som i Burres flickvän...hon som smockade till mig på krogen) ringde upp mig i fredags. Hon ville bara se till så att jag aldrig mer hörde av mig till hennes pojkvän, att jag inte anmälde henne för misshandel för då skulle hon få åka in och skaka galler ett tag ( hade inte tänkt tanken innan men nu känns det ruskigt lockande) och så avslutade hon samtalet med att så snällt berätta att Burre faktiskt valde henne när hon ställde ultimatumet: Mig eller Mica?. Ja men vad ska killen säga liksom? Hon lär ju puckla på honom om han väljer fel. Och varför skulle han ta mig? ett litet ragg från fyllan eller ett seriöst förhållande som hållit i flera år?!
Gud.

Måste rusa.

( 3 dagar.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0