Galet bra dag.

image107

Igår var en galet bra dag måste jag säga. Dagen började med svenska nationella, muntliga. Gick väl sådär, jag svimmade iallafall inte. Så länge jag håller mig på benen och inte stammar så är jag helnöjd. Sen hade vi ju då engelska nationella, muntliga, som jag sa igår. Gick helt klart över förväntan. Men har man en lärare som älskar allt man säger och gör så kanske det inte är helt oväntat iallafall. ( Lite småtaskigt att lägga båda muntliga på samma dag)
Sist men inte minst fick jag en intervju på Max-hamburgerkedjan. Så nu kanske jag kan tjäna mig en extra slant på helgerna, behövs helt klart till i höst och till körkortet som jag tänkte ta.

Så, nu är jag jätteglad och hoppas på att den här dagen kan vara lika rolig och bra:)

I need to know this - cause I notice when you're smilin'
Out in the sun havin' fun and you're feelin' free
And I can tell you know how hard this life can be
But you keep on smilin' for me.

Utgång imorgon, minsann. Hare gött, Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0