Finally.

Äntligen fungerar blogg.se. Har varit helt galet mycket strul här så jag har inte kunnat skriva. Om nu hade saknat mina inlägg alltså.

Hur som helst. Har haft den sjukaste veckan på hela min gymnasietid. Vi har haft 3 prov och två inlämningar under en vecka(!!!). Men nu är jag nästan klar så nu känns allt lite bättre.

Har börjat planera min framtida flytt lite nu. En massa saker man måste ha när man ska flytta. Dammsugare, symaskin, serviser...o.s.v. Blir att på allvar spara en massa pengar nu, augusti är ju trots allt inte så långt bort. Skulle behöva fler chaufförer som kan köra bil med släp, så om några hjälpsamma sånna finns där ute så kan ni väl säga till? Är ju en bit till Umeå så något chaffisbyte per bil kan behövas tror jag. Blir nog första helgen i Augusti som det blir av:) Wihoo...jag känner mig så vuxen.


Veckans ord: Snuttifierad och Betuttad. Hur söta är inte dom orden på en skala? Borde användas så mycket oftare!

Men nu ska jag återgå till att gosa med min bebis ( Kasper då alltså). Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0