Engla.

Jag har så jävla ont i magen. Mamma kom igår kväll in och berättade att den lilla flickan Engla hade hittats mördad efter att 42-åringen hade erkänt. Vi har tillsammans suttit och läst allting vi hittar om det som pågick i Hedemora och nu blev vi helt chockade. Trots att det kanske inte var så oväntat egentligen så kändes det som att något gick sönder i mig. Jag känner inte ens flickan. Men efter att ha läst så mycket om henne och hennes familj så känns det väldigt nära på något obehagligt sätt. 42-åringen borde dö en lång och plågsam död, det skulle inte vara mer än rätt.

Nej, usch och fy. Det var inte roligt att läsa om. Nu håller jag tummarna så hårt att det gör ont för att han bara ska ha dödat henne och inte våldtagit henne innan, för då vettefan om jag inte åker dit där han håller hus och krossar nötterna på honom...samtidigt som jag sakta skär av halsen på'n med en smörkniv!

Nu ska jag dra mig igen. Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0