What do you say when words are not enough?

image94

jag vet inte vad jag ska säga. Det sista du bad mig om var att inte skriva något dumt om dig i min blogg. Hur skulle jag kunna göra det? Du har aldrig varit elak om inte jag har varit det. Och det är alltid jag som börjar av någon idiotisk anledning. Jag försöker att låta bli men någonstans går det alltid fel. Även om det aldrig är med flit.
Vet inte vad jag ska göra nu, vet inte vad jag ska skriva.
jag har värsta chansen att skriva något som skulle få dig att vilja ha mig tillbaks. Om jag bara hade den gåvan att kunna utrycka mig på det viset som många andra kan. Men nu kan jag inte det. Det enda jag kan säga och verkligen mena är att jag ÄR kär i dig. Det var inte bara något jag sa. Och jag har ALDRIG varit otrogen mot dig heller. Hur skulle jag kunna vara det? Du är ju allt som inga andra killar är.

Jag vill inte ha det såhär. jag vill ha en chans att visa att jag är den personen du blev kär i. Att vi kan få det bra igen. men då måste du gå med på det och försöka jobba med mig. Vi har allt mot oss, just därför borde vi klara det här. Jag är ju estet trots allt, att gå med strömmen intresserar mig inte;)

Förlåt.

Tjing(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0