Wellamodell.

I måndags sprang jag iväg på modelluttagning för Wellas visning här i stan. Mest bara för att testa om jag skulle våga liksom. Jag blev nästan direkt uttagen för att få bli klippt, stylad och sminkad till catwalk. Inte för att jag redan hade fint hår utan tvärtom. Jag fick vara deras katastroffall som dom "räddade" och gjorde vacker typ. Kändes underbart:P men iallafall. Kom dit vid 9 morgonen därpå och var klar vid 17 snåret. Helt stört lång tid. Ja, resultatet blev rött och väldigt kort. Men med 5 kg smink i fejset och minst lika mycket hårspray såg det hela riktigt ballt och highfashion ut. Dock var det inte lika kul att vakna morgonen efteråt med hår som stod åt alla håll och inte hade minsta lust att följa mina önskemål.

Nåväl. Här har ni resultatet.

image92


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0