Virgin School?

Kände bara att jag ville berätta om ett helt sjukt tv-program jag såg ihop med mamma igårkväll. En kille, 26 år, var fortfarande oskuld och hade panik för detta. Han sökte då upp en sexterapeut som skulle lära upp honom inför den kommande debuten. De gjorde i princip allt UTOM att ha sex. Han fick ligga och pilla på henne samtidigt som hon förklarade hur han skulle göra och varför. Sen var det hennes tur att visa hur tjejerna skulle komma att göra på honom i framtiden. Låter detta normalt?
Terapeuten skulle sedan berätta hur hon såg på sitt yrke och sa: " jag tar på mig rollen som både flickvän och moder för en stund". En moder? om min morsa skulle be mig lägga mig och kika in under hennes trosor så skulle jag nog bli fruktansvärt äcklad. Men jaja, om hon vill se sig som en liten ängel som gör pojkars liv lättare så Fine. jag skulle nog kalla det mer åt horeri hållet. Men that's just me.
Kul var det iallafall.
För er som vill kika så hette programmet Virgin School.


Kommentarer
Anonym

haha hörde om programmet igår men såg det inte, är det en serie elr var det en film?

2007-09-18 @ 08:43:50
URL: http://nr126.blogg.se
Cutebutdeadly

Det var en dokumentär:P går nog att ladda hem;)

2007-09-18 @ 17:03:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0