Hemma igen.

Sådär ja. Nu var man tillbaks i stan igen. Känns så himlans bra. Inte för att London inte var en succe utan för att jag har saknat min snygging något otroligt. Hemskt att inte få sova med dig. Men, såhär i efterhand var det underbart i storstaden:)

Gick på alla dom där stora sakerna som alla säger man måste se...har iof sett dom en gång tidigare men med mitt minne så spelar det inte så stor roll hur många gånger man ser någonting. Det försvinner direkt iallafall. Så, vi visade maria Madamme Tussaud, london dungeon, the brittish museum, london eye o en massa till. Vi hade faktiskt rätt roligt dom där dagarna. Tack far<3

ja, nu sitter jag här o väntar på att antons träning ska sluta så vi kan frossa i godis o kolla på "confetti". Underbara människa. hur kunde jag lämna dig för london? galet:P men men. Jag tycker om att vara kär o få kärlek tillbaks. Livet leker.

Tjingeling(L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0