Allt på samma gång;D

Ojoj, nu händer det minsann grejer i mitt liv vill jag lova er alla:)

-Kan ju börja med att berätta att jag nu officiellt är Anton Löövs flickvän. Lycka till max. Håller tummarna för oss nu, vi har ju inget emot oss än så länge;)

-Ja, sen har jag fått ett Queen-solo på SkRiKa-konserten. Kommer dock inte sjunga själv men kommer vara en av solisterna på "the Show Must Go On". Så himlans läskigt men dunderkul på samma gång. Nästan så man längtar lite;)

-Åker till London om en vecka. Ska bli så underbart. Pappa, Maria o Jag...we're gonna have so much fun!

Nej, nu hinner jag inte sitta här o uggla längre. Finns plugg som måste göras. Tjingeling folks<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0